KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”. M. Csikszentmihalyi„Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.” dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością

30,00 zł

Regulamin treści cyfrowych
Wróć do listy
Skorzystanie z oferty oznacza akceptację specyfikacji usługi
Język:polski
Czas trwania:80
Autor:Marek Stączek
Lektor:Artur Kalicki
Tematyka:praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja
Najwyżej oceniane